23. januar 2008

Marmaris Yacht Marina


Nu fik jeg travlt, der var meget der skulle nås på fjorten dage. Jeg havde nemlig købt en charterrejse og indlogeret mig på et dejligt hotel inklusive halvpension så tiden kunne udnyttes effektivt. Turen hver morgen klokken otte ud til marinaen med en Dolmus og retur igen sent aften det er tidskrævende og hårdt arbejde at få resten af båden til at holde den samme standard som det der lige var renoveret, så der blev slebet og spartlet som aldrig før. Også bunden fik en ny omgang bundmaling samt seks nye Zinkanoder til korrosionsbeskyttelse, ialt 50 kilo de gamle havde holdt siden afrejsen fra Danmark tre år tidligere og var næsten opbrugt.
Efter ti hårde arbejdsdage var jag dødtræt jeg kan ikke tälle de gange antal gange som jeg har været oppe og nede på stilladser og stået eller ligget i helt umulige arbejdsstillinger. Men har efterhånden erfaring for at jeg taber mig ca. tre kilo under processen! Jeg nåede det meste men der var alligevel stadig mange løse ender som først kunne færdiggøres når jeg kom tilbage igen i maj måned. Vejret var nemlig udmærket den første uge men den sidste uge blæste det kuling med regn så det var begrænset hvad der kunne gøres udvendigt, på hotellet kunne jeg følge charterturistens skuffelse over at en dyrt betalt rejse regnede væk.

Ingen kommentarer: