23. januar 2008

Pia og Ole i Marmaris


Samme eftermiddag flyver jeg til Marmaris hvor jeg skal mødes med min nye besætning som er politisk ordfører for det Konservative Folkeparti Pia Christmas Møller og min gamle ven og arbejdskollega hos Guldager A/S Ole Tind.
Vi besøgte igen alle de dejligste steder i Göcek Bugten som jeg nu efterhånden kender som min egen bukselomme! Men jeg bliver aldrig træt af at sejle ind og lægge anker i disse vidunderlige bugte dybt inde i en fjord omgivet af høje bjerge og med krystalklart vand og der er jo ikke noget bedre end at vise sine venner de skønneste steder i verden!
Og så er det jo altid dejligt at man altid bliver modtaget ekstra hjerteligt og generøst af betjeningen på restauranterne som naturligvis elsker at man kommer igen!
Pia havde nogle måneder forinden været på en sejltur i den svenske skærgård og der havde hun kun oplevet kulde og blæst. Så hun trængte virkeligt til at opleve solen og varmen.
Hun elsker naturen sejladsen og solen som hun nu til gengæld fik i store doser, og hun stortrives ombord. For os to gamle venner var det en stor oplevelse at sejle med Pia som nok også blev lidt forkælet af os til gengæld var hun aldrig bange for at tage fat. Arbejdsfordelingen var klar fra starten hun havde nemlig taget sine personlige gummihandsker med så Pia stod for opvasken og Ole og jeg konkurrerede om at lave de lækreste middage.

Ingen kommentarer: